سایت خبری طلوع گناباد

سایت خبری طلوع گناباد

سلام لطفا با آدرس جدیدwww.abas90.irوارد سایت شوید از بازدید شما صمیمانه متشکریم

در آخرین اردوی تدارکاتی تیم کشوری فوتسال جوانان ستاره هشتم گناباد، بازیکنان، مربیان، سرپرستان و اعضاء هیئت مدیره باشگاه با امام جمعه محترم شهرستان گناباد دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار صمیمی، نوریان و دانا مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه به تشریح فعالیت های تیم ستاره هشتم گناباد پرداخته و نحوه ی صعود این تیم را به لیگ کشوری بیان نمودند.

در ادامه حضرت حجه الاسلام والمسلمین صادقی امام جمعه محترم شهرستان ضمن ابراز خرسندی از راه یافتن تیم ستاره هشتم بعنوان اولین تیم گنابادی در طول تاریخ ورزش گناباد به سطح کشور افزود: اخلاق در ورزش مهم تر از هر مسأله ی دیگری است.
ایشان در ادامه سخنان خود از جوانان گنابادی و غیر گنابادی حاضر در این تیم خواست تا قدر فرصت پیش رو را بدانند و برای کسب موفقیت تلاش نمایند.
در پایان این دیدار دوستانه بازیکنان تیم ستاره هشتم گناباد نماز جماعت ظهر و عصر را پشت سر امام جمعه محترم گناباد اقامه نمودند. قابل ذکراست ایشان در پایان با کمک مالی و معنوی خود تیم را برای حضور در بازی های کشوری بدرقه نمودند.
سایر دیدارها:
در طول اردوی چند روزه تیم ستاره هشتم گناباد برخی از پیشکسوتان ورزش گناباد از جمله آقایان عشقی و طالبی از روند تمرینات تیم بازدید نموده و با سخنان خود به تیم روحیه دادند.
همچنین دو عضو محترم شورای اسلامی شهر گناباد آقای دکتر محمدپور و آقای صابری نیز با حضور در جمع بازیکنان و مربیان تیم، سخنان پرمغز و در خور توجهی را بیان نموده و قول مساعدت با باشگاه را دادند.


نظرات شما عزیزان:

محسن زاده
ساعت11:58---19 شهريور 1392
آقاي قنبري سلام:درمورد اول شدن خودتان در كشور در رشته وبلاگ نويسي يك مطلب بنويسيد

morteza
ساعت9:28---17 شهريور 1392
با سلام مرجع تبلیغات برای دوستان عزیز گنابادی اگر مایل به تبادل لینک هستید مارو لینک کرده و در قسمت تبادل لینک اتوماتیک لینکتان را ثبت نمایید.
www.downloadha33.rzb.ir
همچنین وب روستای ریاب نیز توسط دوستم اداره می شود
www.reiab92.rzb.ir
لینک بفرمایید با تشکر


محمدرضا یوسف زاده
ساعت2:39---5 شهريور 1392
فروشگاه اینترنتی خود را رایگان افتتاح کنید و از فروش محصولات دیگران در آمد پورسانتی دریافت کنید

علی رجبی
ساعت16:27---25 مرداد 1392
سلام من علی رجبی هستم مدیر وب سایت برترین دانلود ها .سایت قشنگی داری خوبه به وب سایت ما هم یه سری بزن ما رو خوش حال می کنی اگه بیای ممنون. راستی من از بیدختم .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: جمعه 25 مرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , abas90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com